resenaren

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Vieweg - 24 maj 2013 18:19

 


På torsdagen blev det bara frukost tillsammans och sen försvann Micke på kundbesök.

Han åkte taxi utanför den 8 ringen. Det är långt bort.


 


Jag fixade och donade och sen gav jag mig ut på promenad och såg mig om. Hur långt man än försöker gå,

eller åka så är det bara mer och mer. Staden är ENORM.


 


Jag köpte ett riktigt fint halsband till Sennia. Ett sånt som fotomodellhunden hade :)


 


I djuraffären sålde de bruna små valpar. 8 stycken tumlade runt i en hage och var SÖTA.

De kostar 3600:- för valpen där i fönstret... Karantän kostar en förmögenhet, alltså ingen brun hundvalp heller.


 


Micke kom hem framåt eftermiddagen och vi gick ut och drack kaffe i hutongerna. Mysigt.

Andra fikade längs vägen, även en prinsessa.


   


Sen jobbade han en stund till och så bara turistade vi till fots och tog oss tillbaka till Le Little Saigon igen. Skön restaurang. Den här gången satt vi på taket och åt i sommarnatten. Mycket bra!


  


En lugn dag och ett lyckat kundbesök för Micke. Den gick också fort.

Skapa flashcards