resenaren

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Vieweg - 13 maj 2013 18:45


Vi får den mest fantastiska frukost. Hur ska man bara välja och vad är det jag äter?


 


Micke har jobbat och jag har åkt hopp-on-hopp-off hela dagen. En liten kompis fick jag. 



Det finns så mycket att fotografera!


   



Det mesta är ultramodernt och jätteflott



 


Det finns hur mycket som helst att handla, men det är dyrt...

Samma pris som hemma, minst. Än så länge. Ska leta mer   





Jadebuddas tempel låg långt bort... Som tur var kom jag hem också     



En sväng på stan efter jobbet. Vi har det himla bra  

Av Vieweg - 13 maj 2013 18:33

 

Vi flög bra länge...



Till sist var vi framme i Shanghai och vid EPAC13-konferensen.




Konferenshotellet är fantastiskt! I något av fönstren brukar jag stå och hänga. Vilken utsikt   






Skapa flashcards